سرپرست استقلال:در صورت صلاحدید مدیر عامل مصاحبه بازیکنان مشکل ندارد!
نوشته شده توسط : alireza

اگر فتح‌الله‌زاده به عنوان مسئول تیم دستور دهند، مشکلی برای مصاحبه بازیکنان البته در چارچوب رعایت قواعد و اخلاق وجود ندارد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: اگر فتح‌الله‌زاده دستور دهد، بازیکنان برای مصاحبه مشکل ندارند.
منصور پورحیدری گفت: کادر فنی از راه‌آهن شناخت خوبی داشت؛ ولی در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم. هرچند می‌توانستیم در همان نیمه به گل برسیم. در نیمه دوم کاملا متفاوت بودیم و با تغییر سیستمی که دادیم، توانستیم جریان بازی را عوض کنیم.
وی ادامه داد: آن چیز که بیشتر مایه امیدواری است، این است که در روز بد خود نیز می‌توانیم چندین موقعیت مسلم گلزنی ایجاد کنیم. در هر صورت، در روزهای گذشته بازی‌های سختی را انجام داده بودیم و خستگی بازیکنان طبیعی بود.

وی اظهار داشت: در مورد مصاحبه نکردن پس از بازی هم باید بگویم آنچه برایم اهمیت دارد، منافع استقلال است. به دنبال آرامش هستیم. خوشحالم استقلال در آرامش است و نتایج خوبی می‌گیرد. اگر ادعای حرفه‌ای بودن داریم، باید از یک جا شروع کنیم.
پورحیدری افزود: اگر امکانات فراهم شود و فتح‌الله‌زاده به عنوان مسئول تیم دستور دهند، مشکلی برای مصاحبه بازیکنان البته در چارچوب رعایت قواعد و اخلاق وجود ندارد. متاسفانه عده‌‌ قلیلی وجود دارند که با سوالات خود سعی دارند افراد را مقابل یکدیگر قرار دهند. هرگز چنین اجازه‌ای را به بازیکنان استقلال نمی‌دهم و در صورت مشاهده آن، شدیداً برخورد خواهم کرد.





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 695
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: